dijous, 6 de març del 2008

Colònies al Delta de l'Ebre (II)

Segon dia (dijous 6 de març)

Ens vam llevar, vam mandrejar, i vam esmorzar croissant amb llet i torrades amb mantega o melmelada. Després vam anar a la bassa de la Tancada a observar els flamencs.
Després vam anar amb bus fins St. Jaume d’Enveja i vam pujar a un transbordador. Vam creuar el riu amb el transbordador i vam pujar a la “"Golondrina"”. Vam observar ocells i ens va tocar l’aire i una mica l’aigua. La monitora ens anava explicant coses. Després vam anar a la casa de colònies a dinar fideuà, i calamars a la romana. De postres, gelat.
Vam anar a la llotja i vam veure els pescadors i la subhasta de peix . Els pescadors ens donaven peixos, estrelles de mar, crancs... Vam tornar amb bus fins la casa de colònies i vam sopar hamburguesa, amanida i de postres iogurt. Després vam anar a una discoteca i alguns ballaven, alguns dormien, alguns es marejaven... Després vam anar a dormir (o a xerrar).
Així acaba el 6 de març del 2008!!!!!!!!!

Berta i Daniel C

Al matí quan ens vam aixecar ens vam anar a rentar les dents, desprès a vestir-nos i quan ja vam estar vestits vam anar a esmorzar torrades amb oli i un got de llet amb “Cola-Cao” i un croissant i desprès vam anar a la Bassa de la tancada i vam observar flamencs.
Desprès vam anar a Sant Jaume d'Enveja, vam pujar al transbordador, que ens va portar a l’altre banda. Després, vam anar amb una “Golondrina” i vam fer el recorregut del Riu Ebre.
Vam tornar a la casa de colònies i vam anar a les habitacions a agafar el tovalló, després vam baixar a dinar. Vam dinar fideuà. A la tarda hem anat a Sant Carles de la Ràpita, també hem anat a veure la Llotja del peix. Després un mariner ens ha donat estrelles de mar dissecades, quan hem arribat a la casa de colònies ens vam dutxar, després ens vam vestir vam anar a sopar.Després vam anar a la discoteca del poble. En acabar, vam tornar a la casa de colònies, vam pujar a les habitacions i vam anar a dormir.

Roger R i Xènia

(Per a veure'n les fotografies cliqueu damunt la imatge)