dimecres, 5 de març del 2008

Colònies al Delta de l'Ebre (I)

Primer dia (dimecres 5 de març)

Ens acomiadem dels pares, pugem a l’autobús i anem cap al Delta de l’Ebre.
Quan arribem ens presentem i coneixem les monitores, la Mari i la Neus.
Quan ja les coneixem, pugem les escales per començar a repartir-nos les habitacions i les lliteres on dormirem.
Quan ja sabíem on dormíem, ens vam fer els llits i vam ordenar l’habitació.
Al haver acabat, vam començar a dinar, com era el primer dia el dinar el vam haver de portar de casa.
I al acabar, vam anar a la pista i al parc a jugar o a xerrar.
Desprès d’haver jugat, vam fer una excursió a la casa verda “museu ornitològic”.
Quan estàvem de camí per arribar-hi tots i totes ens enfilàvem per els murs plens de plantes i flors.
Però el problema era que feia molt fred!!
Quan per fi vam arribar, ens van projectar un vídeo sobre el Delta de l’Ebre perquè sabéssim contestar les preguntes que després sortien en el dossier, es va acabar el vídeo, vam fer el dossier i tots corrents vam anar directes cap el museu ornitològic per veure tota l’exposició d’aus que presentaven, com flamencs o bernats pescadors.
Vam acabar de fer la visita i ens van donar pa amb xocolata.
Mentre tornàvem, vam anar a una casa d’observació d’aus i vam poder observar uns flamencs.
Quan vam arribar a la casa de colònies, tots i totes estàvem molt cansats i ens vam deixar una hora i mitja per jugar o xerrar.
Va passar una hora i mitja, i com ja eren les vuit i mitja vam començar a sopar, vam acabar, i vam començar a preparar el joc de nit.
Consistia en desxifrar un missatge i trobar totes les pistes.
A les onze en punt vam acabar i ens vam anar a dormir.
Ens ho vam passar molt bé!!!!!

Sandra, Iker i Nicola

Ens vam acomiadar dels pares. Vam agafar l’autobús, cap a la casa de colònies i abans d’arribar ens van parar a una estació de servei a esmorzar.
Quan vam arribar a Ca l'Amadeu i vam conèixer els professors. Vam fer els grups: un de 6, un de 5, i un de 4. Jo era el de quatre que érem el Carles, el Santi, l’Iker i el Miquel. Ens vam instal·lar a les habitacions i vam anar a dinar entrepà. Després vam
anar fer una sortida al Museu Ornitològic i i vam veure un vídeo sobre el Delta. Vam anar al mirador a observar aus i vam tornar a la casa de colònies. quan vam arribar a la casa vam tenir una estona lliure per preparar-nos l’habitació. Després vam anar a sopar i vam fer el joc de nit. I a dormir!!!

Miquel i Santi

Ens vam acomiadar dels pares, i vam pujar a l’autobús vam parar amb àrea de descans, allà vam esmorzar i jugar una mica al que boleiem i després vam pujar a l’autobús i vam veure un aqüeducte i una pedrera que la van construir els romans, desprès vam arribar al Poble Nou del Delta de l’Ebre, i llavors vam veure la casa de colònies que es deia Amadeu vam fer repartiment de habitacions ens vam fer els llits, desprès vam anar a dinar, vam dinar dos entrepans de formatge i de pernil dolç i per postres una poma. Quan ja era la tarda vam caminar 6km i desprès vam arribar a un canal de rec on vam passar per dins, desprès vam mirar un vídeo al museu ornitològic desprès vam anar amb un bar i allà ens van donar un “bollicao” desprès vam tornar cap a la casa de colònies i vam anar a descansar i a parlar etc...,desprès vam anar a sopar i desprès fer el joc de nit i desprès a dormir.

Maria i Roger S

(Per a veure'n les fotografies cliqueu damunt la imatge)