dijous, 12 de juny del 2008

Ens ha escrit la Raquel !!!

Hola guapos/es!!!
Estic molt contenta de que us ho passessiu tan bé amb els mossos... així veieu que no són tan dolents!!! Han de fer la seva feina.
M'ha agradat veure un altre cop el vostre blog, que és genial!!
Quina llàstima que queden pocs dies perquè s'acabi el curs, oi?? Ja no escriureu més al blog... i jo no us podré llegir.
Molts petonets a tots/es i a tu també Jordi, que els has fet treballar molt aquest any!!

Raquel (tutora classe llops)
12 / juny / 2008

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies Raquel!!
Com estàs?
Et trobo a faltar... m'agradaria poderte veure i saber del cert que les coses et van bé.
Un petonet mooolt gros.
Smuac!

Sandra.

quedeixeixueik ha dit...

Et trovare a faltar.
Bones vacances!!!!
Adeu!!
PETONS!!!

Anònim ha dit...

Si no vens a veure'ns aviat no sé com ho farem. I amés a més el jordi no ens fa treballar, només ens fa esborrar. Avui em esborrat dos llibres.
UF!
Quina feinada!
Petons


Maria, per a la Raquel

Anònim ha dit...

Ai que m'emocionaré!!! Tinc moltes ganes de venir, però ara mateix m'és impossible. La panxa m'està creixent força i l'esquena em fa una mica de mal, és per això que no puc conduir gaire estona. Això si, la Noa (tindré una nena) està molt bé i comença a donar patadetes.
Jo també us trobo molt a faltar... és molt avorrit estar a casa sense poder fer res. Ja us ho trobareu aquest estiu...jeje.

Molt bones vacances a tots i molts petonets. A10

Raquel de la Sierra (classe dels llops)

Anònim ha dit...

Per cert, quan veieu als meus llops... els hi podeu fer una abraçada de part meva i un petó ben gros? Els hi dieu que els trobo molt a faltar i que s'ho passin molt bé aquest estiu. És que ells no tenen un blog com el vostre i no em puc posar en contacte amb ells. Però estic segura que vosaltres els hi fareu arribar el missatge. Petonets
Raquel de la Sierra