dimecres, 30 d’abril del 2008

Trobada esportiva

Avui hem passat el dia participant en la “Trobada territorial de centres educatius de primària”.

La Trobada de Centres Educatius de Primària té com a principal objectiu promocionar la pràctica esportiva des d’una vessant recreativa i lúdica, entenent l’esport com a eix activador de relacions de grup.

Liderada per l’Agrupació Territorial de Consells Esportius de Barcelona (ATCEB), enguany l’organitzava el Consell Esportiu de l’Alt Penedès i hi han participat 97 centres, amb un total de 516 equips i més de 5.000 esportistes.

S'ha celebrat a la Zona esportiva, de Vilafranca del Penedès.

Estàvem repartits en tres grups (Blanc, Rosa i Verd), on hi havia 5 alumnes de quart i cinc de tercer.

Els del grup Blanc, anàvem amb en Pere, els del Rosa amb l'Anna i, els del Verd amb en Jordi.

Les diferents zones d'activitat de la jornada han estat:
- Miniatletisme.
- Bàsquets 4x4.
- Mataconills 8x8.
- Hoquei sala 8x8.
- Futbol 5x5.

Cada activitat s'ha realitzat en ordre, i de manera rotatòria, amb una durada de 35 minuts.

També, hi havia una zona lúdica amb inflables, una altra amb atraccions al costat del camp de gespa i, per últim, una tercera amb multijocs.


Per "qüestions tècniques", les fotografies de l'acte només revelen la presència del “grup verd”, de la nostra escola. Esperem que els altres us hi veieu reflectits, també, hi us ajudin a recordar tot allò que hem fet, i el bé que ens ho hem passat.
(Cliqueu damunt la imatge per a veure'n les fotografies)

Com a CLOENDA, de l'acte, hem fet una cercavila amb grallers i grups de batukada que ens han acompanyat fins al pavelló de bàsquet on s'ha celebrat una petita festa d’acomiadament.

Els "Castellers de Vilafranca" ens han obsequiat amb una petita actuació.

(Cliqueu damunt la imatge per a veure'n un fragment)

7 comentaris:

quedeixeixueik ha dit...

va ser molt divertit fer tant d'esport, em vaig passar moltissim bé.
Vam jugar a futbol, basket,hokey, mata conills,els infables, mini parc d'atraccions i ensemble que ja está.
Jo vaig anar amb el grup verd.

Unknown ha dit...

Jo vaig anar amb el grup verd els meus companyseren eren el Roger.s, el Daniel.s, el Santi, la Monserrat, la Jema, l'Iker , el Robin i el Guillem em va agradar molt tot el que no em va agradar tan va ser el basket i el que em va agradar més va ser el hokey vam cadar 7 a 1

Anònim ha dit...

Jo anava amb el grup rosa, amb l'Anna.Em va aradar tot molt menys el bàsquet.
M'ho vaig passar molt bé perquè em vaig trobar amb els nens i les nenes de l'antiga escola, van estar molt contents de veure'm, i jo també.
El que més em va agradar va ser que vam pujar als inflables(llàstima que es tingués que fer cua), que vam prendre un "aquarius", el hoquei, el futbol, el mata-conills...
Crec que va estar molt bé, perquè fem esport i ens trobem amb nens d'altres escoles.
Berta.

MIKK'S ha dit...

Vam anar a Vilafranca a fer una trobada esportiva. Jo anava amb el grup rosa. El que m'ha agradat més ha sigut el basket perquè m'han fet falta i he fet la tombarella enrere. El que també m'ha agradat ha sigut que no hi havia àrbitre, només uns nois que tenien una samarreta que hi posava "ORGANITZACIÓ" i nosaltres féiem "faltes a dojo".
Nosaltres ho hem guanyat tot (amb faltes, però és igual) però NO hi havia medalles!!!

Unknown ha dit...

Avui em anat d’excursió a Vilafranca a jugar a esports, però també hi havia inflables, un parc d’atraccions, mini jocs, etc. Hi havia molts equips, a la nostre escola n’hem fet tres. El nostre equip em guanyat tots els esports que em jugat. Aquests esports eren: futbol, bàsquet, hoquei, mata conills.
Però lo primer que em fet quan em arribat es anar a pujar a les atraccions, desprès em anat a mini atletisme, desprès em fet bàsquet, desprès em anat als mini jocs, desprès em jugat a hoquei i desprès em dinat.
Desprès de dinar em anat als inflables, desprès dels inflables em anat a jugar a mata conills, desprès em jugat a futbol, desprès a vingut una banda de música hi havia el germà del Roger Ràfols que es deia Eloi quan es va acabar la banda van fer castellers i desprès vam marxar cap a col•legi.

DJ Rayrys ha dit...

El dimecres vam anar d'escurció, jo anava amb el grup blanc i avien diferents esports hoquei, futbol, baquet,mini atletisme, i mata conills(balontiro)i també avien tres zones lúdiques que eren els inflables, les atraccions i la zona multijocs el nostre horari era 1r futbol, 2n parc d'atraccions, 3r basquet, 4t la zona multijocs 5é hoquei, 6é inflables i 7è mataconills(balontiro)despres tornar al col·legi.

Unknown ha dit...

m'agrada molt el part de atraciones no m'agrada el fubol porque no se podia cojer la pelota conlas manos deu
santi