divendres, 23 de maig del 2008

Hem anat a veure Oliver Twist

Tant punt hem arribat a escola, hem marxat cap a Vilafranca del Penedès.
A “Cal Bolet”, ens esperava la companyia de teatre de la Coco Comín, per a oferir-nos el seu espectacle de dansa i música: “Oliver Twist”, basat en la novel·la de Charles Dickens.
Un llibre inoblidable del qual han gaudit generacions senceres de nens i joves. La companyia Coco Comín ha aconseguit portar-lo a l’escenari amb una espectacular i impactant adaptació teatral en clau de musical.L’espectacle ens explica la vida d’Oliver Twist, un nen orfe que s’escapa de l’hospici per anar a Londres a la recerca d'un futur millor.
Allà viurà una increïble història amb els seus amics, els joves “Truà”, “Dits llargs”, “Cara Bruta”, “Panotxa” i el vell lladregot Fagin. El dolentíssim Bill Sykes li farà la vida impossible.
Finalment, l’Oliver, aconseguirà allò que tots els infants desitgen: una llar on se’ls estimi.
Fitxa tècnica:
Guió i adaptació: Coco Comín
Direcció musical i de veus: Xavier Mestres
Intèrprets:
Alfons Bermejo .................. Vigilant, Vella, Jutge, Titellaire.
Íngrid Domènech ............... Orfe, Vilatana, “Dits llargs”, Ciutadana, Serventa.
Cristina Hausmann............. Oliver Twist, Dama del quadre.
Tatiana Janoher................. Orfe, Vilatana, “Cara Bruta”, Ciutadana, Serventa.
Berta Roman...................... Orfe, “Truà”.
Marta Tresserra................. Orfe, Vilatana, “Panotxa”, Ciutadana.
Rubén Yuste...................... Sor Bumble, Fagin, Senyor Brunlow.
Disseny d'escenografia i llums: Paco Azorín
Narració (veu en off): Mari Pau Huguet.
Durada: 60 minuts

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ha sigut molt guai, l'obra. Les cançons eren divertides. La cançó que m'ha agradat més és la de "viu la vida riu....".
Era una obra molt maca, i molt ben representada.
Jo ja sabia que al final resultaría que la filla del Sr Brunlow era la mare de l'Oliver!
Berta.

Anònim ha dit...

Ha sigut molt guai. Jo ja no tenia tanta atenció, perquè un dia la van fer per la tele i ja la vaig veure.
Bueno una música i dances molt guais.

Sandra.

Unknown ha dit...

la historia era muy bonita pero lo bonito era el final porque acababa muy bien pero lo mejor era cuando el nois seda cunta como es la vida que no era berda que robar era vida pero al final se sedio cuenta.

santi

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jaume de Castro i Roger Ràfols ha dit...

Fa uns dies que em anat a una obra de teatre i va ser xulisima!!!

Unknown ha dit...

Llo just aquell dia que fellen l'espectacle d'Oliver Twist vaig tige que ana a la ravisio dels 10 anys quan vaig marxa del metje vaig ana a lespectacle vaix entra pero lla fellen la cança final al final vaig marxa amb autobus.

Daniel S

Anònim ha dit...

M'agradat molt aquesta obre de
teatre,però era una miqueta trista.
Anava aquesta obre de teatre de EL PAÍS DE L'Ondres, era l'època victoriana, aquesta època hi havia molta gent pobre sense menjar i sense família, molta gent estava petin,
i tots els nens el tancaven amb un internat que els feien trevallar i es va escapar de l'internat.
Com es va escapar va trovar molts amics i nois gran que l'ajudaven, li donaven menjar, li deixaven un puestoper dormir ect...

Pero un home el volia pendre, i el va pendre i el va tancar a un puesto,
pero van venir els seus amics i homes i dones que l'ajudaven, i el van ajudar a escapar.

Unknown ha dit...

jo no vaix anar parque no vaig poder anar. i em vaig quedar a casa

Anònim ha dit...

Vam anar a Vilafranca a mirar un teatre que es deia (Oliver twist)i lo que m'agradat mes es aquelles noies que vallaven i lo que no m'agradates el Sr Fagin.

Unknown ha dit...

Em va agrada molt la obra de teatra va ser divertida els actors ho feian ve però em sembla que tots els actors que feien la obra de teatra eren noies.