dijous, 22 de maig del 2008

Dibuixant entre vinyes

Després de l'experiència de la setmana passada amb el carbonet, avui, hem repetit.
Hem anat muntanya amunt, cap a les pistes de tennis . . . amb les cadires a la mà!!!
Un cop allà, i havent-nos repartit en dos grups, uns, ens hem enfilat a la cadira per a fer de model.
En Jordi, el nostre mestre, ens ha recordat les tres o quatre coses essencials a l'hora de treballar amb carbonet.
I, a dibuixar s'ha dit!
Els resultats, com sempre, si cliqueu damunt la imatge. La Berta i la Xènia, no hi són, s'han quedat a l'escola.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Impressionat!, impressionat!, quins models més macos, i els dibuixos? perfectes, cal continuar. Endavant nois i noies això esta fet..

Anònim ha dit...

Jo crec que m'ha sortit molt bé el retrat de l'Ariadna, al·lomilló el més guai i ben fet de tots, a part del que va fer en Dani S de la Maria. Ja és veia que era una noia prima, perquè la Maria ho és, no?
Bueno, ja sabem que el meu es preciós.

Sandra.

Anònim ha dit...

A mi m'hagués agradat fer el dibuix, i suposo que a la Xènia també.Però no vam poder fer-ho perquè, a l'hora del pati haviem dibuixat, i, quan va sonar la sirena vam recollir els colors però vam trigar bastant perquè en teniem molts.Vam arribar tard a classe i el Jordi ens va castigar sense venir. Vam estar 2 hores fent el resum de socials.
QUINA PENA!!!!
Berta.

Unknown ha dit...

yo santi que soy un niño de quart me costo mucho pero me salio muy malament pero si lo quieres ber clica en la imagen del carbunet i lo beras.
santi

MIKK'S ha dit...

Jo, em vaig posar d'una postura, però l'Iker em dibuixava d'una altra manera i és clar, jo, m'hi he hagut de posar. Al final de cada 20 minuts, cambiàvem de "model". El que no m'ha agradat és quan l'Iker em dibuixava, que em feia una postura...
Però ha sigut divertit!

Unknown ha dit...

Vam anar a la vinya a dibuixar amb carbonet pero encontes de dibuixa el ninot articulat ens vam dibuixar entre nosalrtres mateixos llo dibuixaba a l Maria i llavia el Daniel C el Santi i el Ruger S

Daniel S

maria ha dit...

la cadira pesava molt i em van ajudar a portar-la despres vaig pujar a la cadira i el daniel.s em va dibuixar jo quan no em veia ballava la serehe,despres vaig vaixar de la cadira i vaig dibuixar el daniel.s despres vam canviar i un altre cop vam canviar fins que vam acavar.


Maria

quedeixeixueik ha dit...

Vam fer uns supers models,
jo vaig fer un modalet que tenia les mans el cap, i em tenia que dibuixar a mi el "santi" i el "Daniel C" després es va ficar el daniel c i vaig tenir que dibuixar el daniel c
i després si va ficar el santi i vaig que tenir que dibuixar el santi.