dimecres, 2 d’abril del 2008

Theatre in English: "Robin Hood"

Seguint la programació prevista dins l'àrea d'anglès, hem anat a Vilafranca del Penedès a veure la representació de l'obra de teatre ROBIN HOOD amb els companys i companyes de tercer de l'escola, i els de l'escola de Vilobí del Penedès.

L'obra ha estat interpretada per actors nadius de la companyia IPA Productions, totalment en anglès.

Si en voleu saber més, i fer-ne algunes activitats relacionades amb el tema, feu un clic damunt la imatge.
Estaria bé que, els qui heu anat, ens en féssiu cinc cèntims del què us ha semblat, o us ha agradat més, no?

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tothom!
Avui sóc la primera en escriure! ohh!!

Ha estat bé el teatre?
L'heu entés bé?

Expliqueu alguna coseta que sinó no sé que posar-vos!!

Que vagi bé!


PetonetS!!

Jaume de Castro i Roger Ràfols ha dit...

Hola Bertona hem enat el teatre i ens u hem pessat PIPA i aquet teatre era a l´auditori de Vilafranca i els peronatges eren molt graçiosos.

Somia ha dit...

A mi m'ha encantat, hem anat a l'auditori de Vilafranca.
El ROBIN HOOD i el XERIF OF NOTTHINHAM demanaven voluntaris per sortir a fer probes o a fer de LADY MARION. És que només hi havien 2 actors:el ROBIN HOOD i el XERIFF.
Jo si que ho entés, però em va semblar que alguns no.
a mi em va agradar quan van tancar a la nena que van fer pujar a l'escenari( per a fer de Lady Marion)a la presó amb en Robin Hood.
Berta.

Unknown ha dit...

lu ca ma agradat mes es agradat mes es que el robin hood astaba lluitat amb al xerif amb las aspasas

Unknown ha dit...

ami em va agrada el goset del rovin hood era mol monu ancara que sigues un ninu

adeu!!!

daniel s

Anònim ha dit...

Ha sigut molt guai.
Hem anat a l'ouditori de Vilafranca, a veure Robim Hood.
Jo he entès tot el que deien, a vegades, feien molta gràcia!!
A l'hora que li tocava surtir a la LAIDY MARION, triaven a una nena, jo no he volgut sortir, perquè la veritat, es que feia una mica de vergonya estar dalt l'escenari.
El ROBIN HOOD i el SHERIFF, es barallaven per la LAIDY MARION.
Començaven a lluitar, i a lluitar.
Al final ha tingut un "happy end".

Somia ha dit...

Ai! M'he equivocat! Volia dir que el xeriff havia tancat a la Lady Marion i al GOS DEL ROBIN HOOD a la presó.
Berta.

MIKK'S ha dit...

Jo no vaig poder anar a l'Auditori perquè em feia mal de panxa, però crec que ha sigut divertit (pel que diuen).

Unknown ha dit...

la dacuracio era molt guai i el teatre era ha vilafranca del pedes i em va agrada molt.



Daniel c

Anònim ha dit...

El teatre era molt divertit els personatges eren Leydy meryon, Robin Hood , sherif i la wuith i vivien a nothingam el sherif era un lladre i el robin Hood els i donava a els pobres els 2 estaven enamorats de la Leydi Merion.


Maria

Anònim ha dit...

Ah! sensa vulger mi descuidat
2 coses,una qe vem anar a l'auditori de vilafranca del penades i l'altre qe el gos del Robin hood es deia Mafi i ela macisim.

ATT// *ARI*

Unknown ha dit...

Vam anar a Vilafranca a veure un teatre del Robin Hood el Sheriff of Nothingham i la Lady Marian la Lady Marian eren nenes que sortien pero lo que m'ha agradat mes a sigut el goset de pelutx que tenia el Robin Hood.