dilluns, 23 de juny del 2008

Revetlla de Sant Joan

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Avui em fet la revetlla de Sant Joan i érem una colla un nen que es diu Enric un altre nen que es diu Guillem i la Ariadna i la Meritxell però l'Ariadna Meritxell no van vindre sempre quan celebrem la revetlla de Sant Joan mai venen es queden a casa la seva avia de Sant Pere de Riu de Bitlles i em van dir que no venien perquè els petards que tirem son massa forts i van dir que allà a Sant Pere de Riu de Bitlles tiraven picos de oro piules ... però jo els i vaig dir que nosaltres també tiràvem això però tirem alguns de mes forts però no gaires en vam tirar dos de mes forts eren estopines havíem de fer truites de xampinyons i de tota mena també bacallà esqueixat i cava quan vam arribar vam deixar les truites i el bacallà esqueixat vam anar a jugar però encara no vam tirar petardo vam sopar i desprès de sopar vam anar a tirar els petards per tot el barri de Can Rovireta i havien homes que tiraven un castell de foc i va ser molt bonic desprès el cap de un rato vam anar cap a menjar la coca que eren de pinyons i crema i era molt bona desprès quan vam acabar de menjar les postres la coca vam tirar un petard a sobre la taula que no petava feia molt de fum desprès vam anar una mica cap fora a tirar 10 petards mes fins que els pares ens van cridar i vam marxar eren les quatre de la nit i vam anar a dormir.

Anònim ha dit...

Ei!
La meva revetlla ha sigut la bomba!!!
Hem sopat verdures al forn i una coca de sant joan, era de crema i pinyons.
La meva preferida.
Vam acabar de sopar i vam anar a posar-nos uns pantalons llargs i botes de muntanya.
Era l'hora d'anar a tirar petards, portavem dos bosses plenes.
Al principi em feien cosa,
però el meu pare va començar a tirar àguiles i jo em vaig animar,
vaig tirar :
·xinos
·àguiles
·lobitos
·traques
·fonts
·parchís
·piules
·xiuladors
·coets
·doble trueno
·magic font
·avispas

En vaig tirar més, però no se com es diuen.
El meu pare em deia que tirés els petards dins la claveguera per espantar les rates.
Jo ho feia i sonava molt fort.
Però vaig tirar un xino i em vaig cremar.
Tambe una nena tirava els coets pel terra i ens va explotar un a sobre.
Ens van quedar fins les 12'30h de la nit.
Buenoooo....
ARA HAUREM D'ESPERAR UN ANY PER TORNAR A CELEBRAR LA REVETLLA!

quedeixeixueik ha dit...

va ser molt divertida la revetlla de sant joan vam sopar a fora el carrer i vam tirar un mun de petars
vam tirar:
- 100 americanos
- 100- falcones
-25 pekados
- 100 xinos
- vengales
- 2 fonts
- 6 trakes