dimarts, 22 d’abril del 2008

Hem fet de jardiners!

A prop les pistes de tennis, que tenim a tocar de l'escola, han fet una plantada d'arbres, arbusts i plantes en el futur parc que s'està fent.
Els jardiners ( en Lluís, en Xavi, en Josep Anton i en Ton) ens han convidat i, un a un, hem plantat un exemplar de tota mena de vegetació: sàlvia, ginesta, romaní, . . .
Ha estat una activitat molt pròpia de la primavera.
Esperem, en un futur no gaire llunyà, veure com creix tot allò que, avui, hem plantat.

(Cliqueu damunt la imatge si en voleu veure totes les fotografies)

12 comentaris:

Somia ha dit...

Jo vaig plantar una ginesta, segur que, si viu, farà una olor...
I farà molt bonic, jo, al costat de casa meva en tinc una enorme, i quan surts, et vé una baferada d'olor de ginesta que et poses a ballar un vals.

Anònim ha dit...

Jo vaig plantar una salvia, va ser bastant guai, la Berta, l'Ariadna i jo vam haver de tornar on l'haviem plantat per preguntar-los els seus noms, i vam aprofitar per menjar una mica de borraja, que guai!!

Anònim ha dit...

Hem va agradar molt anar a plantar darrere del camp de futbol , feia molt de vent i s'els i va tombar la bota ila vam recollir , després jo vaig pujar a una montanya de sorra i em vaig embrutar els peus.

Maria

Unknown ha dit...

Jo vaig plantar un rumani ,feia molt bona olor

Segur que es faran molt vonicas,no nomes nosaltres vam plantar tota l'ascola però als de sise els van donar un pí i una fanifola, hi ha nosaltres no quina embega!!!

Anònim ha dit...

ha sigut molt divertit plantar plantes i arbres hi també han anat plantar tota l'escola.

hem anat a plantar per adalt de les pistes de tenis era un tros mes amunt on hem anat a plantar que diun que allá adalt bolen fer un poesto de pignic

a mi no m'han dit quina planta tenia que plantar, peró casi tota la classe els hi han dit quina planta estaven plantan.

Anònim ha dit...

Jo e plantat sabia, era molt bonica
quan creixi qadera molt be amb(romani,farigola,savia etc...)
jo casi qeia per la baixada.

DJ Rayrys ha dit...

Vem anar ha plantar plantes ha mi no m'ho van dir quina pleanta era perque hi havia un que ho deia i l'altre no a mi hem van dir planta eso i ja esta pero l'altre deia mira planta aixo i et deia quina planta era em va agradar molt!!!!!!!plantar les plantes era molt divertit buenu era mes que super guai que divertit!!!!!!!!!!!!
pero a mi m'avien ajudat una miqueta pero era per morir- se!!!!!!!!!!!!!!!!super divertit!!!!!!!!!!!iguai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

mu bax pasa malt be !!!!!!

Jaume de Castro i Roger Ràfols ha dit...

Jo al dia de la planta a primera hora no llera perque vatj anar a fer el carnet d'idantidad pero despres ja vatj arriba a temps per planta una planta i em va agradar molt perque no en via plantat mai bueno si a part de l'ort de casa meva amb el tiet en planto pero molt poc perque voi mai no el veig a part dels caps de setmana que sempre ve a dinar i despres plantem plantes i despres ja marxa cap a Vilafranca on viu ell.Algun dia li agudu a plantar plantes a l'ort i a llaurar a l'ort.Bueno en fi ara parlem de que avui em plantat plantes al cole i me divartit molt i jo no em vatj entarar de la planta que era perque despres quan vam arribar el Jordi ens va preguntar la planta que ens via dit aquell home que ens via ajudat a plantar la planta i jo quan mu va dir em vatj quedar bocabadat perque no savia la planta que em via dit i jo vulia tornar anari pero el Jordi no em va deixar perque ja estavem fen feina i no u va poder apuntar el bloc pero segur que vatj quedar fen el ridicol

Unknown ha dit...

Vam plantar plantes, m'ho vaig passar molt bé i al final vaig fer la meva firma.

Unknown ha dit...

quan bam ariba alla em plantat arbras,plantas...io crec que e plantat un arbra i al final bam canta boig per tu i bam fer la nostra firma al tera.

Unknown ha dit...

Bam ana a planta plante a una mena de camping que serveix pes fe picnics llo no men recordo quin nom tenia pero igual men en vaig planta una planta cuan vam acaba tots vam esta parlan i jucan per lla llo baig veura una borrajaen baix agafar un petan despres vam ana cap a la clase