dimarts, 25 de març del 2008

Bon dia!!!

Hem tornat!

Avui, a escola, després de les vacances, hem engegat la feina aprenent-nos la cançó de "Els Pets": BON DIA!

Ha estat una bona idea.

Aquesta cançó, anima tant que, pensem ens ajudarà a agafar forces per a treballar de valent en aquest ultim trimestre.

Us en deixem la lletra i un enllaç al vídeo de la cançó.

Us agrada? Ens acompanyeu en cantar-la?

BON DIA - Els Pets
La vella Montserrat
desperta el barri a cops d’escombra tot cantant,
les primeres persianes
s’obren feixugues badallant.
Rere el vidre entelat
el cafeter assegura que no era penal
i es desfà la conversa
igual que el sucre del tallat.
Bon dia,
ningú ho ha demanat però fa bon dia,
damunt dels caps un sol ben insolent
il·lumina descarat
tot l’espectacle de la gent.

Al bell mig de la plaça
la peixatera pren paciència amb la Consol
que remuga i regala
grans bafarades d’alcohol.
I al pedrís reposant,
l’avi Josep no es deixa perdre cap detall
i amb l’esguard es pregunta
quants dies més té de regal.
Bon dia,
ningú ho ha demanat però fa bon dia,
damunt dels caps un sol ben insolent
il·lumina descarat
tot l’espectacle de la gent.

Nens xisclant, olor a pixum de gat,
veïnes que un cop has passat et critiquen.
Gent llençant la brossa d’amagat
i un retardat que amb ulls burletes et mira
i diu …
Bon dia …
(Cliqueu damunt la imatge per a engegar el vídeo)

10 comentaris:

Unknown ha dit...

magrada mol canso dels pets
que es diu bon dia i bam escriure tota la canso amb un full

MIKK'S ha dit...

M'agrada molt la cançó.
Vam escriure-la i després passar-la a l'ordinador.

Anònim ha dit...

A mi també m'agrada molt aquesta cançó i la meva mare me la posava cada dia per despertar-me.
El que vam fer no ho escric perquè ja ho han dit els altres.
berta

Anònim ha dit...

A mi m'encanta aquesta cançó, tinc tota la col·lecció de discos.
Quan era més petita, sempre l'escoltava, al cotxe, a casa...

A més a més es molt alegre!!!

Jaume de Castro i Roger Ràfols ha dit...

A mi m'agrada molt la canço dels pets.Hi avui lem escrita per ordinador ijo e escrit molt poc.

Unknown ha dit...

Jo la canço dels pets ja la sevia perque aquesta jo tinc el CD i es vestant guai ami m'agrada moltes vegades la escolto a el cotxe.


CARLES.

Unknown ha dit...

ma samblat mol be la canso del bon dia

Unknown ha dit...

ma samblat mol be la canso del bon dia

Anònim ha dit...

Ei!!
Quant de temps!
Ara que tinc una miqueta de temps aprofito per dir-vos que espero que tot us vagi molt bé aquest últim trimestre!

Petons"!

PD: a mi també m'agraden molt els Pets, els que canten, per això! jejeje



Fins aviat!

Anònim ha dit...

m'agradat molt la canço dels pets pero jo ja la sabia perque a l'esplai ja la cantavem.

Maria