divendres, 1 de febrer del 2008

Divendres de CARNAVAL!!!

Hem celebrat el Carnaval!
Seguint les ordres de Sa Majestat Carnestoltes, el rei dels Poca-soltes, hem anat a escola amb un guarniment al cap.
A primera hora, després d'Educació física, hem acabat les màscares que vam “engegar”, ahir, a Plàstica. Després . . . pati. I, més tard, ha arribat el més bo: “Els Llops”, de P5, han vingut a la nostra aula i hem organitzat un taller de pintures i maquillatge. Una estona de “Bibliobús” i navegació lliure per internet. Ja se sap: PER CARNAVAL TOT S'HI VAL!
I, per la tarda, rua, gresca i ballaruca!!!
Un gran dia!

I hem quedat tan "guapus" a les fotos!!!

Que en penseu?

Cliqueu damunt la imatge per a veure'n totes les fotografies

(Hi falten en Nicola i en Santi)

19 comentaris:

DJ Rayrys ha dit...

Aixó Jordi ben dit!!!!!per Carnaval tot si val menys fer mal!!!!!!

Anònim ha dit...

aquest any el carnaval ha sigut molt divertit!!!









Roger s

Unknown ha dit...

Jordi saps perque u diu això el Raimon que per CARNAVAL tot si val menys fer mal?

perque alla el menjador li vem dir una broma i su va creure li vem dir per CARNAVAL tot si val i sobretot fer mal.
jajajajajajajajajajajajaja


carles.

maria ha dit...

Ha l'escola bam celebrar el carnaval i va ser molt divertit els de sise ens van ensenyar a ballar una dansa i desprès ens van convidar a ballar i a mi no hem van treure a la rotllana vaig sortir jo i vaig buscar parella
per sortir a ballar.va ser divertidisim!


Maria

MIKK'S ha dit...

Jordi, això de que els de P-5 ens han pintat és que no és "el millor el millor", perquè lo que ens ha costat treure-ns'ho!!! Però sí, el CARNAVAL d'aquest any ha estat força divertit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIKK'S ha dit...

Eh, Jordi, això de les fotos que "En Roger S. pinta en Pol" és el Nil, no el Pol!!!!

Unknown ha dit...

aixo de lu que a dit el miquelde aixo del nil i el pol jo tambe u vaix veure

Anònim ha dit...

M'agrada veure que us ho heu passat bé. Amb el que no estic gens d'acord és en allò de fer mal (això ni per carnaval!!).
He canviat l'errada. Si n'hi ha cap altra ho dieu, ok? Gràcies per avisar.

Anònim ha dit...

És divertit el Carnestoltes.
El que m'agrada més es ballar i disfressar-me.
Sobretot...
passarm'ho be!

Anònim ha dit...

Per Carnaval,tot s'hi val,sobretot,fer mal!

Somia ha dit...

Tots estem molt macos,però jo i la Nerea som les que més!
Berta.

Anònim ha dit...

Gràcies a tots per fer-nos passar una bona estona. La classe dels llops s'ho va passar d'allò més bé i els va agradar tenir uns companys tan macos i maques i amb tanta paciència.
Petonets a tots i totes.

Anònim ha dit...

Gràcies!
Classe dels llops per participar en la nostra web!
Segur que si la mireu cada dia os vindran ganes de escriure i escruiure cada dia més i més comentaris.

Anònim ha dit...

gracies classe dels llops ens a agradat que ens escriguesiu!


maria

Unknown ha dit...

em ba agrada mol que els nens de P5 ens pintesin la cara

daniel s

Anònim ha dit...

gracies classe dels llops jo també m'ho he passat molt bé amb tots vosaltres i pantr-vos





dew llops

Anònim ha dit...

Gracies, per fer un comentari el nostre blog.
El final vem cadar bastan bé i jo mo vaig passar de allo mes be

dew classe dels llops

Unknown ha dit...

mo vaig pasr molt be i vaig ballar molt la coca i la xocolata estava bonissima.

Anònim ha dit...

Carnaval és el temps de dir bestieses i sobretot cantar i ballar!!!!!!!