dilluns, 18 de febrer del 2008

Anem a les caves Codorniu

Avui, dilluns, visitem les Caves Codorniu.

Ens acompanyen els companys i companyes de tercer, i els de tercer i quart de l'escola de Vilobí del Penedès.

Cliqueu damunt la imatge per a veure'n les fotografies

Per a saber-ne més sobre les caves, cliqueu damunt la imatge següent:

Anònim ha dit...

aquest dia a sigut molt especial perque hem anat a les caves Codorniu i hem apres moltes coses com les varietats de raim ect... també hem vist un video amb un petit cinema que estava a l'entrar del moseu de les caves codurniu i aquell petit video ens ha ensenyat la historia de les caves codurniu,i hem pujat amb el tren i amb vist moltes empolles que ens ha ensenyat el senyor lluis el que ens feia tota la visita amb el grup de 4t de Guardiola de Font-Rubí

Unknown ha dit...

Ahir vam anar a visitar les caves Codorniu. Alla fora a l'arribar vam veure un arbre molt gros que era un roure.
Quant vam entrar vam mirar un video que es veia totes les vinyes i les caves Codorniui explicava la historia de la casa. Després vam visitar les caves i un senyor que es deia Lluis ens va fer de guia i ens va explicar com es feia el cava. Després vam pujar el tren per acabar de veure les caves.
I llavors vam agafar l'autucar fins a Guardiola.

Carles.

Somia ha dit...

Jo no escric el que hem fet perquè ens han fet fer un resum de la sortida a les caves i ja l'he fet,no tinc ganes d'escriure'l una altre vegada,així que us dic com m'ho he passat:Mho he passat molt bé,el millor ha sigut anar a la sala on van fer la primera ampolla de cava,veure un roure bi-centenari i pujar a el tren i veure els diferents caves.
Berta.

Unknown ha dit...

La historia de la codorniu es molt intersante dece seace el cava asta
quando entras asta que sales porlas pueras tanbien como se ace el cava decequese ace la primera fementacion asta la ultima fermentacio pero me parece intersante el mundo del cava

alas cavas codorniu ens van ensenya com es feia el cava .
la porcaria que tena dins la ampolla.

Unknown ha dit...

avui hem anat a les caves codorniu hem agafat el autobus i vinga!!!!!! cap a s'ansadurni d'anoia.
Quan hem arribat hem entrat a una habitacio on hi havia una pantalla bastant gran ens em assagut i han entrat dos senyors un era el guia de Vilobi i l'altre era el nostra els dos es deien lluis.Després ens van passar un vïdeo de les caves i la família Codorniu i Raventos primer abans de començar la visita, ens va dir que si tocava el xiulet tres vegades es suspendria la visita .
Quan vam comença la visita en Luis ens va ensenyar un puesto on avans feien el cava i ara es un moseu vam vaixar per unes escales on hi havian moltes botes buides n'hi havien de bastant grosses,despres ens han ensenyat moltes ampolles arimades de cap per vall i els sediments al coll.Després hem anat
a veura la bodega feta a pic i pala amb un tren.

En Lluis ens a dit que ens n aviem portat molt bé,ens an domat de regal un llapits de caves codorniu i un llibret petit.hem dibuixat un Roura cantanari que hi havia per alla i unaltre vagada hem agafat lautobus i cap a Guardiola.

Jaume de Castro i Roger Ràfols ha dit...

El dia 21 em anat a las cavas codurniu i ens u hem passat pipa em apres moltes coses i lu mes guai a sigut el tren

Anònim ha dit...

Hem anat a les caves Codorniu.

Amb l'autobús, sortim amb direcció cap a les caves Codorniu.
Ja sóm aquí, ja hem arribat!!!
Ens presentem davant de les caves Codorniu, fetes per Puig i Cadafalc.

Quan entrem ens presenten un vídeo on explica l'història de les caves Codorniu i de la família Rabentós.
Després comencem la visita per les caves Codorniu.
Entrem al museu i a les caves.
Quan ens han explicat una mica l'història, entrem en les profunditats, on es posa en fermentació el cava.
Allà ens pujem en un tren on ens portarà per els passadísos i les bodegues.
Quan ja acabem de fer la visita, anem a esmorzar a fora i a dibuixar un roure centenari que hi ha davant de l'edifici.
Ja no ens queda més temps i hem de marxar.
ENS HO HEM PASSAT DE MARAVELLA!!!!

Sandra.

Unknown ha dit...

El dia 14 hem anat ales cavas codurniu i ma agradat molt el tren era guapissim.