dimecres, 2 de gener del 2008

Què heu fet per Cap d'Any?

Expliqueu-nos el vostre Cap d'Any.

Heu estat a temps de menjar-vos els dotze granets de raïm, a ritme de campanades?

Us vau adormir abans de les dotze de la nit, de la Nit de Cap d'Any?

Algú de la família es va ennuegar?

Us vau disfressar o vestir d'una manera especial, per a sopar?

Duieu calcetes o calçotets vermells? (Hi ha qui diu que porta sort)

Heu vist el concert de Cap d'any? I els salts d'esquí?

Us heu proposat quelcom d'especial, per a fer aquest any acabat d'estrenar?

Us agrada que el 9 any, s'acabi en 8?

Heu crescut des de l'any passat? Esteu més grans?

10 comentaris:

Somia ha dit...

A les 20:00 vam mirar videos de música,després vam xerrar,i vam sopar.Désprés,a les 21:00 , vam menjar el raïm ,(jo vaig fer les campanades amb el piano).
I.......A dormir.No,no vam aguantar fins les 00:00,ni ho vam intentar.
Si que trobo que he crescut, ja li arribo al nas a ma mare.
Berta.

Anònim ha dit...

El dia de cap d'any em vaig cadar dormir a casa dels meus avis.
Vam sopar carn escalivada i pica pica.Quan ja va ser hora de les campanades vam menjar el raïm.Despues vem mirar el ball i em vaig cadar desperta finas les quatre de la matinada i llavors si que vaig dir a tothom.
BON ANY NOU!!.I l'endema no em podia llavar.

Anònim ha dit...

pues mira molt bé ens ho vam pasar, vam jugar amb 3 nens i 1 nena, vam sopar molt bé(vam menjar pernil, paté, foie, formatge, i no ser que més, aixo es de primer l'embotit) de segon(tall de badella amb suc i bolets)"cada escun era d'una diferenta classe peró n'hi havien molt pocs" i de postres per els pares cafè amb llet o cafè sol i potser alguns amb sucre i amb gel per ser més fred i també per tots vam menjar torrons de xocolata i chijona i de alres coses... i jo vaig fer les campanades aquest any que cap any no ho havia fet, i portava els 12 rïms a la boca i els vaig escupir tots després per el water buenu BON ANY A TOTS!


Roger S.

Unknown ha dit...

Vaig anar a casa de un amic meu que es diu Guillem, i també hi havia un altre amic que es diu Enric, el meu germa i jo, amb tots els pares. Vam sopar, vam menjar raïm per les campanades, pero a mi el raïm no m'agrada, i no el vaig menjar. Despres vem anar a jugar a l'ordinador i vem mirar videos de riure.
Ho vem passar be, i vem anar a dormir a 2/4 de 4. El matí em vaig llevar molt tard i vaig anar a dinar a casa la meva iaia.

Fins el día 7.
Carles.

Anònim ha dit...

No vaig tindre tems de menjar les dotze raims ni la meva iaia ni el meu avi ni la meva germana.

Ningu es va adormi avans dora.

I ningu no es va enuegar.

Ningu es va vesti molt elegant.

I ningu no es va posar calçes o calçotets vermells

maria ha dit...

No he pogut escribir-vos perquè estaba a Andorra, a un poble que es diu Sol Deu i no tenia ordinador peró us escric ara. El dia de cap d'any vaig anar a l'apartament de la meva tieta i vam sopar menjar portuguès (bacallà amb patates i per postres torrons de xocolata) després la meva cosina i jo vam jugar l'oca, ens vam disfrassar
de ballarinas, però va ser hora de menjar raïm. Quan sonaven les campanades em deixava el raïm al costat de la boca després vaig dir: bon any nou!
El dia de any nou va ser un dia molt especial per a mi perqué vaig aprendre a esquiar!

Bon any nou a tots i a totes!



Maria Cantons Carballo

MIKK'S ha dit...

A les 20:30 vam arribar a casa dels amics i ens vam posar a jugar a la Wii. Ens hi vam estar 30 minuts i vam sopar. I després... Altre cop aa jugar!! Però no a la Wii, sinó que vam anar a fora (Però eren les 23:00)!!
A les 23:45 vam anar cap a dins i vam tornar a la Wii. Després ja vam fer les campanades (jo me'ls posava tots a la boca i, quan ja s'havien acabat, els mastegava i me'ls empassava) i, ALTRE COP a jugar a la Wii!!!
Després ja vam anar a casa i, vam anar a dormir (hi vam anar a les 03:00 però jo em vaig adormir per allà a les 05:30)!!
L'endemà em vaig llevar a dos quarts de tres.


Miquel

DJ Rayrys ha dit...

Sé que arribo una mica tard,havia anat ha Martorelli alla no tenia ordinador.Ara hos ho explico vaig anar St.Joan Samora vaig sopar canelons i de postres uns polvorons
vaig veure ha uns amics vam jugar al bingo (hi havia molta gent en la sala)el Martí va guanyar una llenterna que no va amb piles ni bateria.Jo no vaig fer les campanades vam anar ha fora a llençar globos d'aigua cap al terra
i es va glaçar l'aigua i vam patinar sobre gel.

Anònim ha dit...

Per Cap d'any vaig trobarme amb tota la família "quasi tota" a casa de la Rosa, i vam sopar una sopa de melò exquísita, desprès vam anar a jugar amb la Nintendo i a les 00:00 vam anar a menjar el raïm, a mi l'última bola s'em va caure pel terra i la vaig haver d'agafar bruta.
QUIN FÀSTIC!!!!
Jo m'hen vaig anar a dormir a les 03:00.

Bertonna ha dit...

RESPOSTES

•Heu estat a temps de menjar-vos els dotze granets de raïm, a ritme de campanades? Més o menys, jo anava al meu ritme.
Aquest any anaven molt ràpides.

•Us vau adormir abans de les dotze de la nit, de la Nit de Cap d'Any?
No, no fins les 12 i més! :)

•Algú de la família es va ennuegar?
Jo. jaja

•Us vau disfressar o vestir d'una manera especial, per a sopar?
No.

•Duieu calcetes o calçotets vermells? (Hi ha qui diu que porta sort) Jo no, si que diuen que porta sort, sí.

•Heu vist el concert de Cap d'any? I els salts d'esquí?
Clar! Com cada inici d'any.

•Us heu proposat quelcom d'especial, per a fer aquest any acabat d'estrenar? No, roba normal

•Us agrada que el 9 any, s'acabi en 8? Sí!! És el meu número preferit.

•Heu crescut des de l'any passat? Esteu més grans?
Ui!! em sento 9 dies més gran que el 2oO7! :)

Petonss