dimecres, 26 de desembre del 2007

Resultats de l'enquesta 26-12-2007

Quines dues àrres us agraden més?

Alternativa / Religió ----------- 0 (0%)
Educació física ------------------ 4 (26%)
Educació musical ---------------- 0 (0%)
Educació socioemocional ------- 0 (0%)
Llengua anglesa------------------ 0 (0%)
Llengua catalana ---------------- 1 (6%)
Llengua espanyola --------------- 0 (0%)
Matemàtiques -------------------- 1 (6%)
Medi natural ---------------------- 3 (20%)
Medi social ------------------------ 4 (26%)
Plàstica --------------------------- 10 (66%)
TIC (Informàtica) ----------------- 4 (26%)

Hi han votat 15 persones

5 comentaris:

Anònim ha dit...

jejejejejejejeje han botat forçes perssones

Anònim ha dit...

jordi jo voli votar 3 coses,

Anònim ha dit...

10 persones an botat plastica
jo se que tutom pensa a fer plastica.

axins m'agrada
jejejejejejejejejejejejej

Anònim ha dit...

jordi a mi ensemble que no em deixara votor mai mes perque em surt algu de aixo dels vots que no se pude mostras la página

Anònim ha dit...

eeeehh! una pregunta,podrás fer alguna botació?