dimecres, 12 de desembre del 2007

Cantada de nadales 2007

Les dues cançons que cantarem, una en català i l'altra en anglès, el proper 21 de desembre, al Centre cívic són:
El desembre congelat
El desembre congelat,
confús es retira;
Abril de flors coronat
tot el mon admira,
quan en un jardí d'amor
neix una petita flor,
d'una ro-ro-ro
d'una sa-sa-sa,
d'una ro, d'una sa
d'una rosa bella
fecunda i ponzella
El Primer Pare causà
la nit tenebrosa,
que tot el món ofuscà
la vista penosa,
quan en una negra nit
el millor Sol és eixit
d'una be, be, be,
d'una lla, lla, lla,
d'una be, d'una lla,
d'una bella aurora
que el cel enamora
Amb alegria i amor
celebrem el dia
queés nat el Diví Senyor
en una establia.
Si no tenim més tresor
oferim el nostre cor
tota la, la, la
tota fi, fi, fi,
tota la, tota fi,
tota la finesa
de nostra fermesa.

It's Christmas again!
C is for chimney for Santa Claus.
H is for holly decorating doors.
R is for reindeer riding in the snow.
I is for icicle on the window.
S is for stocking for the girls and boys.
T is for tree with lots of toys.
M is for Merry Christmas to everyone in town.
A is for advent calendar counting down.
S is for star at the top of the tree.
A very Merry Christmas to friends and family!

11 comentaris:

Unknown ha dit...

M'ha agradat molt .
Ens l'ha ensenyat l'Agustina , la
nostra prof essora d'anglès.

Iker.

Anònim ha dit...

Està molt ben organitzat, i es molt divertit el Nadal.
Hi amb aquestes cançons serà molt més divertit.
Quin Nadal més divertit que passarem!!!!!!!

Anònim ha dit...

ola classe de quart!!
M'ha agradat molt las cançons!!
per sert recors per tots



dew

Anònim ha dit...

ola classe de quart!!!

Està molt ben organitzat, i es molt divertit el Nadal.
Hi amb aquestes cançons serà molt més divertit.
Quin Nadal més divertit que passarem!!!!!!!

Bertonna ha dit...

A mi també m'agrada molt aquesta cançó, el meu pare l'acostuma a cantar.

I la cançó de Christmas també està molt bé!

BON NADAL A TOTS!!
Ànims, que ja queda poc per les vacances!!

Adéu!

Somia ha dit...

Parlant de música,el proper dimecres,19 de desembre del 2007 a l'escola de música de Capellades,
faig un concert de piano a les 18:00 h.
I el divendres 21 una cantata a l'església de Capellades.

Esteu convidats!

Berta.

Somia ha dit...

Ningú m'ha vingut a veure al concert de piano!Us ho heu perdut!Vaig quedar segona classificada.

Berta.

Anònim ha dit...

m'ha agradat molt cantar wenu una mica eeeee! tompoc nu tan peru ha sigut molt diver



dew dew dew dew dew dew dew dew dew




Roger S.

Anònim ha dit...

ja hem cagat el tió i putser alguns el pare noél i jo he vist una pelicula de srek santa claus (peró no te res de beure amb aixó)
i ens ho hem passat super bé aquestes bacances alguns jo mix mix m'ho he passat aquestes bacances de nadal!

xd xd xd xd xd




roger

Anònim ha dit...

Berta, sentim molt no haver pogut venir a veure't al concer. El tema d'horari i ubicáció ens va ser impossible venir. La propera vegada que toquis, espero que ens vagi millor i poguem venir a veure't.
Raimon i Carme

Anònim ha dit...

si ja hem fet la cantada de nadales



i ja hem vist els altres com canten o fan coses