divendres, 28 de desembre del 2007

28-D "Diada dels Sants Innocents"

Avui us proposo un joc de "concentració i màgia".

- Acosta el teu nas fins a un pam de la X, que hi ha en el centre de la teva pantalla.






X




- Compta fins a 10 i allunyat, lentament, del monitor, uns 2 metres.
- Concentra't en tu, en la teva cara.
- La X es tornarà, a poc a poc, vermella.
- Concentra't en tu, en la teva cara.
- Compta fins a 25.
- Segueix les instruccions i veuràs la teva imatge reflexada en el centre de la X.

Si no la veus, clica
AQUÍ, i et veuràs.

21 comentaris:

Anònim ha dit...

no enteng res.






roger s.

Somia ha dit...

Que potser no t'has mirat mai al mirall,Jordi?

Berta.

Anònim ha dit...

Has picat, eh, Berta?
Ha! Ha! Ha!
Innocent! Innocent!
Petonets, bonica!

Jordi

Anònim ha dit...

Roger S:

Llegeix a poc a poc, i segueix les instrucions.
Sort!

Jordi

maria ha dit...

Tu no t´has mirat quina pinta.
Mirat al mirall, va corre!
Jordi és dema el sants inocents, t'ho
has cregut .
La meva mare té una llufa li he posat jo, tu en vols una ?
No, dons la tindràs. Mira, té, veus que
maca.A si, també li he enganxat una aranya de plàstic a una veïna i s'ha fet un susto que no ha sortit de casa en tot el dia però quan ha sabut que era de mentida ens ha estufat.
Be, Jordi ,fins demà. Ai, que dic fins dema aaaaaaaaaaaaaa! Em maten, he de fer les maletes.

Maria Bromista

Anònim ha dit...

ARA HO ENTES!

Anònim ha dit...

clar era de sants inossents


ja m'extrenyava que era algo raro.

Unknown ha dit...

Aquesta cara es molt guapa s'assembla a la teva Jordi!!!!!

jajajajaja

Carles.

Anònim ha dit...

Hey, Maria Bromista!
Jo faré una pinta, però tu: un .... raspall!!!!
Ha! Ha!

Bon viatge, records als pares i dos petonets, un per a l'Adam i un altre per a tu.

Jordi

Anònim ha dit...

Carles:

Doncs jo trobo que és "clavadet" a tu!
Ha! Ha!

Jordi

Anònim ha dit...

Hola!
És molt bona la innocentada!!
He caigut de ple!! jaja

Un petó i Bon any nou!!

Somia ha dit...

Jordi:
Això és un autorretrat, oi Jordi?
Si que en saps, de pintar!
berta

MIKK'S ha dit...

Jajaja!! Jordi, es nota que l'has penjat tu perquè ets ben clavadet!!

MIKK'S ha dit...

Quin "luxe"!! Sembla el Jordi!!

Anònim ha dit...

Jordi, una pregunta tots aquestos deures que esten de vuscar per ordinador o fer comentaris etc...


els nens i nenes que no tenen ordinador que els deures els hauran de fer com tornin de les vacançes a l'escola?

DJ Rayrys ha dit...

Hola!
Com podeu veure sóc en Raimon, que arrivo una mica tard a fer el comentari dons he estat de vancances i a la muntanya no hi havia cobertura per internet.
Aquesta broma teva, Jordi ha estat molt bona si!!! fas una carota molt espantosa! ha,ha,ha,!!!!!!

MIKK'S ha dit...

jo no em veig, només veig el Jordi...

Anònim ha dit...

Jordi si ja ha passat el dia com ho treuras?

Anònim ha dit...

Al meu pare, un any li van esclafar dos ous al cap!!!
Ja ,ja, ja!!!
Ha Jordi aquest dimoni em fa l'efecte que s'assembla a tu!!!!

Anònim ha dit...

jo permi que el JORDI no se mirat el mirall pero millo que es miri perque no sap quina pinta porta.

ESTA MES VERMELL

Anònim ha dit...

i no mi vist i no soc tan lletge.

a mi em semble mes que es el "JORDI"ET"